FAQ

Bezorging

Besteltijden

Je kunt verwachten dat je pakketje snel bij je aankomt! We streven ernaar om bestellingen die op werkdagen vóór 17:00 uur worden geplaatst, dezelfde dag nog te verzenden. Voor bestellingen op zaterdag tot 15:00 uur. We werken samen met PostNL voor de bezorging, en zij leveren maar liefst 96% van al onze zendingen de eerstvolgende werkdag bij je af.
Hoewel we ons best doen om je bestelling snel te bezorgen, kan het helaas voorkomen dat een zending vertraging oploopt bij PostNL. Indien de bezorging twee dagen achter elkaar wordt uitgesteld, vragen wij je vriendelijk om dit aan ons te laten weten. We staan klaar om actie te ondernemen en ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk bij je aankomt.

Heb je een bestelling geplaatst maar nog geen bevestiging ontvangen?

Het kan voorkomen dat automatische e-mails, zoals een bevestigingsmail, in je spammap belanden. Controleer dus even je spammap! Als je geen spammap ziet, probeer dan eens in te loggen met een webbrowser op een computer of laptop.

Heb je je pakket nog niet ontvangen?

Controleer eerst de Track en Trace code om te zien of er iets misgaat met de bezorging. Als dit het geval is, neem dan contact met ons op via het contactformulier. Houd er rekening mee dat PostNL soms vertraging kan hebben, wat buiten onze controle ligt. We doen ons best om je zo goed mogelijk te helpen.

Bestellen

Betaalmethoden

Bij het afrekenen op onze website kun je betalen met een breed scala aan betaalmethoden, waaronder:
Mastercard, Visa, American Express, Maestro, UnionPay, Bancontact, iDeal, Shop Pay, Apple Pay & Google Pay
Zo kun je betalen met de methode die het beste bij jou past.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren nadat ik deze heb geplaatst?

We proberen bestellingen zo snel mogelijk te verwerken, dus het kan zijn dat wijzigingen of annuleringen niet altijd mogelijk zijn. Neem zo snel mogelijk contact met ons op via het contactformulier als je je bestelling wilt wijzigen of annuleren, en we zullen ons best doen om je te helpen.

Wat moet ik doen als ik het verkeerde artikel heb ontvangen of als er iets ontbreekt in mijn bestelling?

Als je per ongeluk het verkeerde artikel hebt ontvangen of als er iets ontbreekt in je bestelling, neem dan onmiddellijk contact met ons op via het contactformulier. We zullen er alles aan doen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen en ervoor te zorgen dat je de juiste producten ontvangt.

Staat je vraag hier niet tussen?

Neem contact op via het contactformulier. we zullen ons best doen om binnen 3 werkdagen te reageren.